joi, 22 octombrie 2015

Sandviş cu cremă de ciocolată

Dragii mei, am avut o săptămână mult prea încărcată, mult prea agitată şi mult prea lungă! Norocul meu că de acum pot spune că pentru mine a venit weekend-ul! După ziua de astăzi, dacă nu aveam o pauză, ei bine, cred  că aş fi avut una măine, cu voie sau fără, la camera de gardă!

Daaaaaaaaaaaar, lucky me! Deja sunt în weekend. Trebuie să recunosc că atunci când am ajuns acasă m-am repezit (contrar credinţelor mele de a mânca sănătos şi calculat) în nişte păstrămioară şi vreo jumătate de pâinică dulce şi proaspătă şi am înfulecat şi am înfulecat şi am înfulecat... şi nu mă mai puteam opri!

Apoi am mai mâncat nişte mămăliguţă cu brânză şi smântână şi fripturică cu piure şi salată de legume... şi am făcut o burtică mareeeeeeeeeeeee şi apoi m-am pus pe un pui de somn (unul uriaş)!!!

Şi m-am trezit şi am ""băgat" un maraton de seriale şi am stat ca o ploşniţă (iarăşi un comportament that is soooooooo not me) dar care m-a făcut să mă simt ca principesa Elisabeta (dacă aveam parte şi de un tratament spa cu mult masaj deja eram ca în rai).

Şi acum, la ora asta... deşi burtica e mai mult decât plină, savurez cu poftă uriaşă un sandviş cu multă ciocolată şi felii acrişoare de mere (măru e ca să nu mă simt prea vinovată ca am ingurgitat prea multe prostii azi).





Pentru asta nu aveţi nevoie de reţetă, doar luaţi pâine, o prăjiţi, puneţi cremă de ciocolată din belşug peste feliuţele aburinde, trântiţi şi nişte fructe şi MÂNCAŢI!!!!!!!!!!

Aaaa da, şi răsfăţaţi-vă şi cu un capucino (e foarte bun la ora asta; dacă mâine nu vă duceţi la muncă).




Nu e o gustare sănătoasă, e plină de calorii, nu e potrivită momentului din zi, daaaaaaar am o viaţă, am chef de răsfăţ şi aia a fost!

Desigur, vouă nu vă recomand să faceţi ca mine, însă vă recomand să vă mai răsfăţaţi din când în când, pentru o burtică fericită, o inimă săltăreaţă, un zâmbet uriaş pe buze şi multe multe calorii! Vine iarna, puţină şunculiţă nu strică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu