miercuri, 9 septembrie 2015

14 Septembrie - Ziua Națională a Femeilor PeToc!!!

Poate vă întrebaţi ce caută o astfel de postare pe un blog culinar... Ei bine, să fiu cât se poate de sinceră cu voi, m-am gândit vreo două zile dacă să mă înscriu la acest concurs cu blogul meu culinar sau nu... dacă să vă anunţ că pe 14 septembrie se sărbătoreşte Ziua Naţională a Femeilor PeToc sau nu...

... dar, în cele din urmă m-am decis să o fac, pentru că, în primul rând o bucătăreasă este, rămâne şi va fi FEMEIE! Şi ca femeie, trebuie să te iubeşti, sa te respecţi, să te îngrijeşti şi de ce nu, să fii elegantă chiar şi când găteşti, mai ales dacă o faci pentru omul pe care îl iubeşti!


Ce reprezintă pantofii pentru mine? În primul rând sunt un accesoriu ce aduce o notă de eleganţă oricărei ţinute, un aer feminin, desprins parcă din epoci trecute, un accesoriu pe care orice femeie ar trebui să îl aibe şi prin intermediul căruia să îşi pună în valoare frumuseţea, feminitatea, încăpăţânarea, sufletul copilăros şi iubirea faţă de sine, de viaţă, de tot ce e frumos!

Pentru mine, a purta pantofi zilnic nu reprezintă un crez în viaţă, ci a purta pantofi la momentul şi locul potrivit, denotă măiestria cu care o femeie poate cuceri armate şi destrăma munţi!

Ce consider că ar trebui să ştie toate femeile? Ei bine, că dacă se iubesc, dacă au încredere în ele, dacă se respectă şi se îngrijesc, o apariţie de succes, în cei mai minunaţi pantofiori cu toc, le va face să pară invincibile în ochii oricui! Dar asta dacă şi ele cred cu tărie în propriile forţe!

Pantofii pot fi un accesoriu care să te înalţe, sau care, purtat greşit, te poate dărâma! Nimic nu este mai plăcut ochiului decât o femeie care se simte frumoasă şi poartă cu eleganţă pantofii preferaţi! Aceeaşi pantofi care la muncă o fac o profesionistă, în oraş o adevărată doamnă, iar acasă, purtaţi pentru bărbatul iubit, o seducătoare veritabilă!

Ador pantofii, îmi place să îi port cu moderaţie, iubesc să îmi surprind iubitul cu ţinute elegante, asortate la pantofiori roşii, seducători, chiar şi atunci când gătesc! Şi credeţi-mă pe cuvânt, acelea sunt felurile de mâncare ce ies cele mai gustoase şi rămân cu adevărat memorabile!

Şi chiar şi acelea dintre voi, care consideră că pantofii cu toc sunt un chin şi nu merită purtaţi, acordaţi-le măcar o şansă, surprindeţi pe cineva, surprindeţi-vă pe voi şi alegeţi să fiţi sexy, încrezătoare, seducătoare, chiar şi pentru câteva ore!

Indiferent dacă sunteţi la muncă, în oraş, în vacanţă sau în propria bucătărie! Dragele mele, dacă vă iubiţi, dacă aveţi încredere în voi, puteţi fi dive PeTocuri ORIUNDE (chiar şi în bucătărie)!!!!!!

Aşa că, de ce să nu profităm şi pe 14 septembrie să sărbătorim cum se cuvine Ziua Națională a Femeilor PeToc, uimindu-ne pe noi, de cât de frumoase suntem cu nişte pantofiori simpatici în picioruşe, apoi pe acel CINEVA, gâdilându-i simţurile! Toate simţurile! Dragostea trece prin stomac, e corect, dar gândiţi-vă cât de frumoasă poate fi dragostea dacă în timp ce ne ocupăm de burtica LUI, avem grijă să îi încântăm şi privirea!!

Pe cuvânt că va fierbe în suc propriu, iar cina va fi mult mai gustoasă! Iar voi dragele mele, veţi fi cele mai frumoase, fericite şi drăgălaşe femei şi fete PeToc pe care le-a văzut ţara asta a noastră vreodată!

Aşa că, vă provoc ca pe 14 septembrie să fiţi cele mai frumoase femei PeToc! Eu cu siguranţă o să îmi dau toată silinţa!
Ce spuneţi, acceptaţi provocarea!?!?!?


 Pentru mai multe detalii privind concursul, precum şi informaţii suplimentare, vă invit să accesaţi acest link, precum şi pagina oficială de Facebook.

„Cu acest articol particip la CONCURSUL organizat de FashionUp.ro, cu ocazia Zilei Naționale a Femeilor #PeToc, care va avea loc pe data de 14 septembrie. Marele premiu constă în 12 perechi de pantofi din magazinul FashionUp. Tot pe 14 septembrie magazinul FashionUp le oferă clienților reduceri importante la toate modele de pantofi de pe site, pentru 24 de ore!”



2 comentarii:

  1. super tare...pe 14 imi pun si eu tocuri!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca ati purtat cu mare incredere astazi cei mai frumos, feminini, chic si eleganti pantofiori pe care ii aveti! Si sper ca va simtiti in fiecare zi frumoasa, eleganta si feminina, indiferent de situatie!

      Ștergere