joi, 26 februarie 2015

Mic-dejun energizant

Pentru că de ceva zile nu prea mai am chef de tradiționala pâinică prăjită cu de toate, m-am dat pe un mic-dejun ceva mai rapid și zic eu chiar gustos! Iar în ceea ce privește întrebarea dacă ține sau nu de foame: DA!!! Și pe lângă asta, ajută digestia de minune!





Ingrediente:

- 100 g iaurt Cedra de la Napolact (e preferatul meu)
- fulgi de tărâțe cu grâu (dintr-un pachet de 250 g, folosiți după gust)
- agrișe deshidratete (eu am de la Solaris și sunt fără adaos de zahăr)
- o linguriță miere de albine
- câteva bobițe de cicolată

Preparare:

Aranjați frumos într-un bol toate ingredientele, sau amestecați-le cu îndârjire chiar în borcănelul cu iaurt și savurați cel mai gustos mic-dejun!




Dacă o să îl încercați, vă garantez că o să deveniți dependenți!!!

Eu una, nu mă mai satur, mai ales că aveți o gamă infinită de combinații: merișoare, stafide, prune uscate, smochine.... fulgi de ovăz! Și câte și mai câte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu