luni, 10 iunie 2013

Îngheţată la cornet

Astăzi, deşi prinsă între trei maldăre de cărţi, mi-am făcut timp şi pentru chestii... adiacente! Am fost cu Mitzulina la veterinar şi pe seară am pregătit un desert simplu-simplu-simplu şi sănătos pentru ai mei! Dar e perfect şi pentru copilaşi, dacă vreţi să îi păcăliţi ca să pape şi nişte fructe delicioase!


Aveţi nevoie de:

- îngheţată la cornet
- cireşe
- vişine
- căpşune
- ciocolată
- bombonele

Preparare:

Scoateţi îngheţata din cornet, puneţi câteva bucăţele de ciocolată la topit, în cuptorul cu microunde e mai simplu. În ciocolata topită puneţi baza cornetului, cam cum se vede în imaginea de mai sus, apoi îl daţi prin bombonele. Aşezaţi pe o foaie de copt şi daţi la frigider să se întărească. Între timp spălaţi fructele şi scoateţi sâmburi, apoi adăugaţi un praf de scorţişoară. Umpleţi cornetele cu amestecul de fructe şi îngheţată, ornaţi cu fructe pe deasupra şi cu ciocolată topită dacă a mai rămas. Şi sunteţi gata!


Gustul... de vis! Iar cei mici cu siguranţă vor fi încântaţi de cât de colorată şi drăgălaşă e prezentarea!


Spor la bucătărit!Şi imaginaţie cât mai multă!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu