miercuri, 18 iulie 2012

Supă cremă de roşii

E o reţetă fără foc, destul de gustoasă... eu nu sunt fană a roşiilor şi mi-a plăcut! Restul familiei a devorat-o instant, deci consider că a fost foarte gustoasă, dar aici e părerea mea şi am decis să o numesc doar destul de...



Aveţi nevoie de:

- 2 roşii
- un castravete mic
- un ardei gras mic
- sare şi piper
- 2 linguri de ulei de măsline sau floarea-soarelui
- 2 linguri de oţet
- 1 lingură de suc de lămâie
- 50 g caşcaval
-usturoi
- pătrunjel

Preparare:

Spălaţi legumele, puneţi-le în blender împreună cu restul ingredientelor şi tocaţi bine-bine totul, până se obţine o pastă. Lăsaţi la frigider cel puţin o oră şi serviţi, ornată cu pătrunjel. Eu nu am avut..., deci dacă nu folosiţi nu e pagubă, dar cu siguranţă e mai bună supa dacă puneţi aşa ceva.


Sănătos, saţios, plin de vitamine, cu ingrediente la îndemână...


Să aveţi poftă bună!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu