luni, 9 iulie 2012

Prăjitură cu afine

Într-o zi... cum mă plictiseam eu aşa... am plecat în căutare de noi reţete pe internetul ăsta mare. Şi cum căutam eu aşa, s-a arătat în faţa ochilor mei cea mai simpatică şi drăgălaşă prăjiturică! Despre tortuleţul acesta vorbesc.
Şi cum eram încă la bloc, deci departe de a ajunge la zmeura de la bunici, am făcut o mică excursie cu mama în piaţă şi pentru că nu avea rost să cumpărăm zmeură, am luat afine!
Aşa că reţeta iniţială a fost modificată de noi, dar cred eu că şi prăjiturica noastră e la fel de simpatică!


Aşa că pentru prăjitura aceasta aveţi nevoie de:

- 200-300 g de afine (eu am pus 300)
- 300 g de ciocolată albă (am cumpărat din Lidle şi a fost chiar gustoasă, un pic cam prea dulce pentru gusturile mele, totuşi)
- 200 g mascarpone
-130 g smântână lichidă
- 7 g gelatină





Preparare:

Într-o crăticioară cu fundul gros puneţi smântâna şi ciocolata la topit. Între timp, într-o cănuţă puneţi gelatina, cu 2 linguri de apă, la dizolvat. În momentul în care s-a topit ciocolata, adăugaţi gelatina şi mascarponele, amestecând bine. După ce toate ingredientele s-au îmbinat cum trebuit, nu ar trebui să dureze mai mult de 1-2 minute, daţi crăticioara după foc.
Într-o tava în care aţi pus folie alimentară de plastic, sau nişte pungi tăiate, presăraţi afinele. După ce aţi îndeplinit această operaţiune, turnaţi amestecul de ciocolată.
Daţi la frigider pentru 6 ore sau până a doua zi şi serviţi!

E o prăjitură răcoroasă şi foarte gustoasă!

 
Noi am servit-o şi cu o porţie mare de îngheţată! Efect garantat!



Şi partea cea mai frumoasă la prăjitura asta e că e gata în câteva minute şi în afară de operaţiunea topirii ciocolatei, nu necesită coacere, deci vă fereşte de încălzire suplimentară pe zilele astea toride de vară!


Tot ce vă pot spune e să încercaţi prăjiturica asta, cu fructele voastre preferate pentru că o să vă placă! Mai ales că fructele scapă de coacere, ceea ce înseamnă că îşi păstrează proprietăţile, dar sunt servite într-o haină dulce, de sărbătoare!!!
Spor la gătit şi poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu