luni, 30 martie 2015

Senviș cu bacon, rucola și sos de porumb

Pentru zilele în care sunt pe fugă, în care am foarte multe drumuri de făcut și ajung abia noaptea târziu acasă, îmi place să îmi prepar senvișuri cât mai sățioase, dar și gustoase! Și pe lângă faptul că vreau să îmi țină de foame, țin morțiș să arate bine, să aibă un gust fenomenal și să fie și sănătoase!
Vă prezint unul dintre senvișurile mele preferate (eu îi zic senviș de drum lung).





Ingrediente:

- o baghetă mini, cu semințe
- 2 ridichi
- 4 felii de bacon
- rucola
- cașcaval
- 2 lingurițe iaurt gras, amestecat cu sare, piper și o linguriță porumb dulce de la Sun Food

Preparare:

Bagheta se taie pe orizontală și se umple bine-bine cu ingredientele de mai sus, după pofta inimii! Și gata, senvișul se îmachetează frumos! Umpleți-vă geanta cu vreo 2-3 senvișuri d-astea și vă puteți declara fericiți!




Senvișurile astea sunt ideale și pentru pachețelul celor mici!
O alternativă mult mai bună a mâncării de tip fast food, parol!

Să aveți poftă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu