vineri, 4 aprilie 2014

Brioşe cu cremă de ciocolată

Am vazăut o reţetă asemănătoare pe internet şi mi-a plăcut tare mult! Drept urmare am zis să o încerc şi eu, dar ca de cele mai multe ori am adăugat şi ceva de la mine, pentru a le face cât mai personel!
Trebuie să vă spun că brioşele acestea sunt ideale şi pentru micul-dejun, lângă o cană mare de cafea sau lapte, dar ca şi desert.
Iar ca desert, cu certitudine vor impresiona!!!



Ingrediente:

- 300 g cremă de ciocolată (ex. nutella)
- 3-4 ouă
- 8 linguri cu făină cu vârf
- o linguriţă rasă praf de copt
- alune tocate mărunţel
- esenţă de portocală
- alune prăjite, întregi
- un praf de sare

Preparare:

Într-un bol se pune crema de ciocolată, ouăle, praful de sare, alunele tocate mărunt, esenţa de portocală. Deasupra lor se cerne făina amestecată cu praful de copt, apoi se amestecă bine, pentru a se încorpora toate ingredientele.
Cu aluatul obţinut se umplu formele de brioşe, lăsând aproximativ 1 cm liber, pentru că brioşele trebuie să aibă lor să crească, evtidându-se şi ca aluatul să curgă. În interiorul fiecărei brioşe se strecoară şi o alună prăjită (fac o surpriză plăcută degustătorului).
Se dau la cuptorul preîncins pentru aproximativ 20-25 de minute sau până trec testul scobitorii. Le puteţi lăsa simple, ori le puteţi orna cu bucăţele de ciocolată albă, zahăr vanilat, sau ce vă mai place vouă!


Tot ce pot să vă doresc eu este mult spor la bucătărit şi poftă bună!
AVERTISMENT: Aceste brioşe dispar suspect de repede!!!



SFAT: Puteţi înlocui aluna din mijloc cu o bombonică mon cherie!!!


2 comentarii:

  1. sunt minunate, fac des briose, o sa le incerc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa le incerci, chiar sunt foarte, foarte gustoase si se fac cumplit de rapid!

      Ștergere