vineri, 13 iulie 2012

Desert la pahar II

Tot din seria deserturilor la pahar, simplu şi rapid de făcut, vă prezint un amestec dulce-acrişor, cremos şi hrănitor, ce poate fi servit şi ca mic-dejun sau gustare.



Pentru 2 pahare ca cel de mai sus aveţi nevoie de:

- jeleu de zmeură
- 250 g de brânză proaspătă de vaci
- 100 g de mascarpone
- 2 linguri de zahăr
- o căniţă de afine
- o căniţă de zmeură
- dulceaţă de afine

Preparare:

Amestecaţi brânza cu mascarponele şi zahărul până ce acesta se topeşte. Adăugaţi apoi zmeura şi afinele şi amestecaţi bine.
La baza paharului puneţi jeleul de zmeură. Peste acesta adăugaţi amestecul de brânză, apoi puneţi un strat de afine proaspete şi adăugaţi restul de cremă de brânză. Deasupra puneţi dulceaţă de afine.
Daţi pentru aproximativ jumătate de oră la frigider, dacă vreţi să îl serviţi rece, deci mai răcoros!




Eu am făcut pe stratul de dulceaţă o faţă zâmbăreaţă. M-am gândit că ar fi interesant să râdă mâncarea la tine în timp ce o savurezi.


Da, ei bine, vă urez spor la gătit. Şi dacă nu aveţi jeleu, folosiţi zmeură simplă. Dacă vreţi să faceţi jeleu, e simplu. Fierbeţi puţină zmeură, cu zahăr pentru 15 minute şi la final adăugaţi gelatină. Eu am folosit jeleu pentru că mi-a rămas de la prăjitura aceasta.




Poftă bună şi spor la gătit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu