duminică, 23 octombrie 2011

Invazia graurilor

Astazi la tara am avut parte de un spectacol gratuit. Am vazut cea mai frumoasa invazie a graurilor... o apocalipsa a pasarilor. Nici nu va puteti imagina ce cantitate impresionanta de grauri mi-a fost dat sa observ. O cantitate a naibii de bine organizata. Mititeii s-au oprit pentru pauza de masa si putina odihna inainte de a-si continua drumul spre zone mai sudice... Au facut o curatenie de zile mari; in urma lor nu a mai ramas nicio bobita de strugure, nicio pruna uscata sau cireasa statidita. Curat luna! Insa si galagia pe care o faceau... pe masura numarului impresionabil de pasaret. Si au poposit ceva timp prin pomii si viile oamenilor... cateva sferturi bune de ora. Niste simpatici, frumos costumati, cu penele lor noi, de iarna, cu gri si negru, adevarati cavaleri. Si doamne, sa nu le uitam pe doamne!



Si cand ma indreptam spre oras, pe camp, in viile oamenilor, era turul doi de scrutin, alte stoluri frumos colorate se ocupau de curatenia de toamna. Ma gandeam ca as putea sa folosesc un graur pe post de aspirator de framituri. Ceva mai "eco" de atat clar nu exista!!! Am si un filmulet cu marea apocalipsa "grauriceasca", dar momentan nu mi-am dat seama cum as putea sa il fac sa functioneze. Asa ca revin mai tarziu si cu filmul, asta daca o sa imi dau seama ce sa ii fac pentru a merge.


Enjoy it and be chic!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu