miercuri, 3 octombrie 2012

Sandvich a la Maia

Când eram mai mică şi îmi petreceam cea mai mare parte din vacanţe la ţară, la bunici, eram o răsfăţată! Mi se făceau toate poftele şi mă îndopau ca pe puii de vrabie, şi credeţi-mă, era multă mâncare şi multă drăgăleală, mai ales că bunicii mei stau gard în gard, de fapt nici nu prea mai au gard!
Însă, dintre toate minunăţiile, dulciurile şi mâncărurile delicioase pe care le preparau, preferatul meu era cu desăvârşire sandvichc-ul făcut de Maia. Când veneam de la joacă, flămânzi ca turcii, din pragul bucătăriei de vară ne întâmpina cel mai frumos miros cu putinţă şi cea mai gustoasă gustare!
În vara asta mi-am adus aminte de gustul copilăriei, în mare pentru că am constatat cu nu prea mare tragere de inima, cât de repede a trecut timpul!
Pe la bunici nu mai trece atât de des cum făceam altă dată, o să îmi pară rău mai târziu..., însă o să vă arăt cu mare drag cu ce m-am delectat în vara aceasta!
Nu doar cu un sandvich, ci şi cu amintiri din copilărie! (Scroll Down For English Recipe)


Pentru 2 sandvich-uri aveţi nevoie de:

- 4 felii de pâine
- unt
- 2 felii de brânză sau caşcaval
- 2 felii de şunculiţă, bacon sau salam
- sare şi piper

Preparare:

Ungeti 2 felii cu unt, apoi asablaţi sandvich-ul: o felie de brânză, una de şuncă şi cealaltă felie de pâine. Puneţi o bucată de unt într-o tigaie, aşteptaţi să se topească, apoi prăjiţi sandvich-urile.
Serviţi-le calde, cu roşii, ardei graşi sau castraveţi!


For 2 sandviches you will need:

- 4 slice of bread
- butter
- salt and pepper
- 2 slice of cheese
- 2 slice of ham

Preparation:

Put some butter over the bread slices, put the cheese, ham, salt and pepper and cover all with the other slice of bread. In a pan put some butter and let it melt. Put the sandviches in and frie them!
Serve it still hot, with  cucumbers, tomatoes or peppers.


La aceste sandvich-uri am servit şi o cafea cu lapte, mmm.... cât de gustos!


Serviţi vă rog, e un deliciu!


Spor la gătit şi la mâncat!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu