duminică, 30 septembrie 2012

Smochine umplute (Stuffed Figs)

Sunt o mare iubitoare de fructe, însă uneori se mai întâmplă să fac o obsesie pentru una, de cele mai multe ori în funcţie de sezon! În toamna asta m-am îndrăgostit de smochine! Dar nu din acelea confiate, ci proaspete, mi-aş dori să pot spune abia culese din copac, dulci, parfumate, rozalii, gustoase, aromate... delicios!
Şi de fiecare dată când ies prin oraş, pe la supermarket-uri, mă comport ca şi cum aş fi la vânătoare! Şi cum ochesc câte un coş cu smochine, îmi pun în traistă cât mă duce buzunarul.
Smochinele de acum le-am găsit în Lidle, mi-am cumpărat vreo 15-16, pentru că se vindeau la bucată şi am reuşit să fac din ele o tartă, smochine umplute şi smochine pentru rulouri din bacon şi brânză! Aaa... şi am mâncat câteva şi crude! Excelente... (Scroll Down For English Recipe)


Aveţi nevoie de:

- 4 smochine
- zahăr brun
- unt
- fructe confiate
- miere de albine (de preferat din salcâm)

Preparare:

Spălăm smochinele, le tăiem în 4, fără însă a tăia-o până jos. Le aşezăm într-o tavă unsă cu unt. Presărăm zahăr înăuntrul smochinei, fructe confiate şi deasupra punem o bucăţică de unt. Mai presărăm puţin zahăr brun şi dăm la cuptor pentru aproximativ 15-20 de min.
Le servim "stropite" cu puţină miere.


Când o să le scoateţi din cuptor, să ştiţi că o să lase zeamă, zeamă care este absolut delicioasă! Dacă aşteptaţi să se răcească şi puneţi peste smochină şi puţin din acel suc lăsat, care este dulce-acrişor, vă veţi dori să aveţi mai mult de doar 4 smochine pregătite!


De sucul acela uşor rozaliu care se vede în vas vorbeam! Credeţi-ne că am lins farfuriile de bun ce e!




You will need:

- 4 figs
- butter
- brown sugar
- acacia honey
- candied fruits

Preparation:

First, you have to wash the figs and then cut them in 4. Put them in a bowl greased with butter, put some sugar into the figs, candied fruits, and on top some butter and again some brown sugar.
Put the figs in the oven for about 15-20 min. Then, serve them with some honey on top and the sauce left while the figs where baked.



Trebuie să încercaţi desertul acesta! E perfect pentru cei mici, dar şi pentru musafiri! Chiar şi cei mofturoşi vor iubi acest desert, dulce-acrişor, aromat şi plin de savoare!
Şi dacă aveţi şi puţină frişcă, să aruncaţi ca din greşeală deasupra smochinei o linguriţă plină vârf cu frişcă cu scorţişoară, vă spun sincer că pentru o clipă veţi crede că sunteţi la curtea împărătească!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu