joi, 15 octombrie 2015

Smochine cu miere şi brânză

Îmi plac fructele şi legumele şi lactatele! Le ador! Iar toamna asta am căutat smochine cu mare mare mare înfrigurare şi ieri am găsit în sfârşit câteva super smochine extra delicioase într-un supermarket din oraş!

Evident că am luat aproape toată lădiţa, am mai lăsat câteva acolo, în caz că mai sunt şi alţi pasionaţi de smochine dulci ca mine...

După ce am mâncat cu mare poftă câtev, azi am decis să le fructific pe celelalte (nu pe toate) într-o gustărică de oră târzie, cu miereeeeee, brânzică brie şi SMOCHINE!!!



Ingrediente:

- 2 smochine drăgălaşe
- 50 g brie
- miere după gust
- o pâinică tip baghetă

Preparare:

Spălaţi smochinele bine-bine de tot! Tăiaţi pâinica pe lung, apoi aşezaţi feliuţe de smochine intercalate cu feliuţe de brânzică pe pâinică. Deasupra presăraţi miericică de albine.

Şi gata super gustărica voastră!


TREBUIE, deci TREBUIE să încercaţi neaparat gustărica aceasta! Nu doar că este ffffffffff sănătoasă, dar este şi incredibil de gustoasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu