vineri, 4 septembrie 2015

Sandwich boieresc cu smochine si salam cu nuci

Cu aceset sandwich am participat la concursul organizat de Cris-Tim şi mai mulţi bloggeri culinari din România.

Deşi ţelul meu era premiul I, mă bucur că am luat şi locul III şi am putut încânta juriul cu sandwich-ul meu preferat!

Eu una am ales să colaborez în acest concurs cu Teo's Kitchen.  
Mai multe detalii despre concurs puteţi găsi aici, iar reţetele câştigătoare le puteţi vizualiza aici.

Iar sandwich-ul vedetă, este acesta:




Ingrediente pentru 2 portii:

- 2 painici cu seminte
- 1 salam cu nuca Bergamo de la Cris-Tim
- 4 smochine
- salata verde creata
- crema de branza cu fulgi de chili
- masline verzi umplute cu gogosari (aprox. 4-6 masline)
- mozzarella orecchiette (aprox. 8-10 buc.)

Ingrediente dressing:

- 2 linguri mustar dulce
- 1 lingurita miere de albine din salcam
- sare si piper dupa gust
- zeama de la o jumatate de lamaie
- jumatate lingura ulei de masline

Praparare:

Intai de toate, se prepara dressingul. Intr-un bol mic se amesteca mustarul, mierea, sarea, piperul, zeama de lamaie si uleiul de masline.
Painicile se taie pe lung, apoi fiecare parte se unge cu crema de branza cu fulgi de chili.Urmatorul pas il reprezinta asezarea feliutelor de salam peste crema de branza (aprox. 4-5 feliute de salam pe o painica cum este cea din imagine).
Salata creata, bine spalata si zvantata, se aseaza peste feliile de salam. Peste foile de salata se pun maslinele verzi taiate in jumatate, pe lung, bucatele de mozzarella si felii de smochine. Urmatorul pas il reprezinta dressing-ul. Turnam jumatate din cantitate pentru fiecare sandwich, apoi punem si cealalta jumatate de painica (unsa si ea cu crema de branza) peste umplutura sandwich-ului si servim.




Acest sandwich este unul foarte gustos, noua ne place foarte mult, mai ales combinatia nuci-smochine-branzica si sosul dulce-picant, ce confera un gust inedit, insa foarte savuros. Sper sa incercati macar acest sandwich, pentru ca sincera sa fiu, nu se poate descrie in cuvinte gustul sau deosebit!

Poftă bună!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu