luni, 1 iulie 2013

Cum să păstraţi zmeura proaspătă mai mult timp

Probabil că mulţi şi-au pus această întrebare, mai ales dacă dispun de o cantitate mai mare de zmeură pe care nu o pot utiliza imediat, însă din care, de-a lungul a câteva (mai multe) zile, vor să prepare diferite prăjiturele, fursecuri, torturi, îngheţate, etc..
Ei bine, şi eu mi-am pus această întrebare, mai intens ce-i drept anul acesta, când producţia noastră de zmeură a fost cu certitudine impresionantă!
Şi slavă Domnului, încă mai are rod din abundenţă drăguţa de ea!


Să ştiţi că treaba este cât se poate de simplă şi la îndemână. În primul rând nu trebuie să spălaţi fructele. În al doilea rând, trebuie să le stropiţi cu câteva picături de zeamă de lămâie şi să le acoperiţi bine sub un strat generos de frunze de viţă-de-vie. Şi le puneţi bine, la rece, în frigider. Şi asta e, acum zmeura voastră o să reziste mai mult, iar voi vă puteţi bucura de ea şi de prăjiturile minunate pe care le preparaţi din aceste fructe!
Simplu, uşor şi garantat din moş-strămoşi!


Sper să vă fie de folos acest mic sfat! Şi până una, alta, vă invit să vă inspiraţi din reţetele de prăjituri cu zmeură de pe blog şi vă anunţ că vor urma şi altele, noi şi foarte gustoase!



!!! Menţionez că pozele utilizate nu îmi aparţin şi nu am nici un drept asupra lor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu