vineri, 13 iulie 2012

Suc natural din 3 fructe

Ştiţi deja părerea mea, cum că orice e mai bun decât sucurile din comerţ. Acestea fiind spuse, vă prezin noua mea invenţie!



Pentru 2 l aveţi nevoie de:

- 3 portocale
- 3 lămâi
- 6 mere
- 4 linguri de zahăr
- 2 pliculeţe de ceai verde
- apă

Preparare:

Stoarceţi portocalele şi puneţi sucul într-un recipient. La fel procedaţi si cu 2 lămâi şi jumătate. Cealaltă jumătate o păstrăm pentru ornat, tăiată feliuţe.
Dăm merele pe răzătoare, le stoarcem de zeamă şi o punem şi pe aceasta peste sucul de portocale şi lămăie. E de preferat să curăţaţi merele de coajă pentru că se dau mai uşor pe răzătoare.
Separat facem puţin ceai, din două pliculeţe, pe care îl adăugăm peste restul sucului. Adăugăm zahăr şi apă, aproximativ 2 l, dar depinde şi de cât de zemoase au fost fructele. Ale mele au lăsat zeamă din belşug.
Dăm totul la rece şi avem cel mai bun suc natural!


Şi ca să nu uit, eu mi-am ornat sucul cu feliuţe de lămăie, curăţate de coajă şi câteva coji de mere! Îi dă un efect destul de interesant...


Trebuie să încercaţi bunătatea asta... are un gust sublim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu