luni, 16 iulie 2012

Croissante cu afine şi cremă de lapte

Reţeta asta am găsit-o pe un blog foarte frumos şi cu o mulţime de reţete gustoase. Blogul este acesta, iar reţeta originală aceasta.
Eu mi-am permis să îi aduc câteva modificări, însă a ieşit tare tare gustoasă, nici nu mă aşteptam ca ceva atât de simplu să iasă atât de gustos.


Aveţi nevoie de:

- 6 croissante
- o cană cu afine
- alune măcinate
- alune tocate
- 200 ml lapte
- 60 g smântână
- zahăr brun
- 2 ouă

Preparare:

Tăiaţi croissantele şi le aşezaţi într-o tavă. Eu nu am găsit croissante fără cremă, aşa că am scos crema din ce aveam şi le-am folosit aşa. Din această cauză am avut şi mai mult de 5.
Separat, într-un castron, am pus laptele, 1 lingură de zahăr brun, smântâna, 3 linguri de alune măcinate, ouăle, afinele şi am amestecat bine.
Am turnat compoziţia peste croissante şi am presărat peste alune tocate. Am dat la cuptor aproximativ 20-25 de min. şi după am lăsat să se răcească.
E delicios cu lapte rece! Sublim chiar.



Desigur, pun pariu că nişte frişcă deasupra ar face minuni pentru papilele gustative! Dar sunt suficiente şi alte câteva bobiţe proaspete de afine...


Spor la gătit! Şi pentru că am văzut că au apărut şi murele prin pieţe, cred că desertul ăsta e gustos tare şi cu un amestec de mure, afine şi coacăze...



... sau îl putem "asorta" cu un ceai rece din fructe de pădure.

Oricum ar fi, spor la gătit şi poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu