joi, 12 iulie 2012

Prăjitură cu brânză de vaci şi zmeură

E vacanţă, ultima mea vacanţă, aşa că profit din plin de ea şi pierd timpul într-un mod cât mai nesimţit ca să spun aşa, făcând numai nimicuri toată ziua!
Şi printre atâtea nimicuri, mai iniţiez şi mici plimbări prin lumea virtuală, a blogurilor culinare şi nu numai.
Şi prin peregrinările astea a mele am găsit o reţetă tare tare delicioasă, reţetă pe care o puteţi găsi aici.
Varianta mea de prăjitură arată cam aşa...


... motivul pentru care seamănă şi nu prea cu cea iniţială e că am mai modificat pe ici pe colo câte unele.

Dimensiunea tăvii a fost aceeaşi ca în reţeta iniţială, deci nu am modificat cantităţile. Din păcate nu vă pot arăta prăjiturica în toată splendoarea ei pentru că nu am avut baterii la cameră în momentul naşterii şi până am făcut rost de unele, mai rămăseseră doar câteva feliuţe....


Ce nu am respectat eu din reţeta iniţială:

1. tipul de biscuiţi precizat (am cumpărat nişte biscuiţi simpli, nimic special la ei)
2. nu am avut brânză de vaci cumpărată de la precupeţe pentru că pe căldurile astea nu m-am mai deplasat până la piaţă, ci am cumpărat nişte brânză de vaci de la Făgăraş, cu 20 % grăsime, la 3 lei şi ceva 250 g
3. am pus mai multă zmeură între straturile de brânză, iar desupra doar am picurat puţină şi am amestecat-o într-o formă de zig-zag cu crema






În rest, cam atât... reţeta e delicioasă, uşor de făcut, răcoritoare de la mentă.... ideală pentru vremea de afară.
Dacă vreţi şi voi să o încercaţi nu ezitaţi să preluaţi reţeta, adresa de unde am luat-o e mai sus, dar o mai pun şi aici (http://andreeachinesefood.blogspot.ro/2012/07/cheesecake-cu-zmeura.html).



Spor la gătit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu