vineri, 6 iulie 2012

Paste cu fructe de mare

În timpul vacanţei mele, cam scurtă ce-i drept, am avut parte de o mulţime de mâncăruri extraordinare şi foarte gustoase. Toate pregătite cu mare măiestrie de Cristina. Acum am decis să vă prezint reţeta ei de paste cu fructe de mare, care deşi nu au fost gătite de mine, am participat la facerea lor şi pentru că au un gust extraordinar, nu ma pot abţine să nu vă împărtăşesc şi vouă reţeta asta delicioasă!
Din păcate nu prea am poze, pentru că în momentul acela nu ne-am gândit că am putea pune reţeta asta delicioasă pe blog, aşa că vă las să vă desfătaţi simţurile şi să vă încercaţi talentul!


Aveţi nevoie de:

- un pachet de paste
- roşii cherry
- sare
- piper
- ardei iute
- pătrunjel proaspăt
- un pachet cu fructe de mare (noi l-am luat de la Lidle)
- bulion (o cană)
- jumătate de pahar de vin alb

Prepareare:

Puneţi pastele la fiert, într-o cratiţă, în care aţi pus puţin ulei şi sare.
Separat, într-o tigaie cu ulei, puneţi ardeiul iute tăiat mărunt, apoi când se înmoaie, puneţi fructele de mare. Când sunt aproape gata, adăugaţi o cană de bulion şi o jumătate de pahar de vin alb. Adăugaţi şi sarea şi piperul, mai lăsaţi puţin pe foc şi daţi tigaia după foc.
Pastele fierte se scurc şi se amestecă bine cu sosul şi fructele de mare. Se ornează cu pătrunjeş proaspăt şi roşii cherry tăiate.
Se serveşte cât e cald şi bun de te lingi pe degete!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu