marți, 3 iulie 2012

Biscuiţi cu ciocolată

M-am întors din mini-vacanţa mea (păcat că nu a fost mai lungă) şi am adus cu mine şi o reţetă tare gustoasă. Am văzut-o la fina mea şi m-am îndrăgostit de aceşti biscuiţi super ciocolătoşi şi aromaţi.



Aveţi nevoie de:

- 300 g ciocolată (150 g ciocolată cu lapte şi 150 g ciocolată amăruie)
- 300 g de nuci, migdale sau alune
- 150 g napolitane

Preparare:

Ciocolata se topeşte şi în momentul în care a devenit lichidă se adaugă napolitanele mărunţite bine şi bucăţi de migdale, măcinate, sau tocate, în funcţie de cum preferaţi să simţiţi textura acestora în biscuiţi.
Separat pregătiţi o tavă în care aţi pus hărtie de copt şi puneţi cu lingura biscuiţii pe foaia cerată. Daţi la frigider să se întărească şi savuraţi cei mai delicioşi biscuiţi!

P.S. Aveţi grijă la ciocolata pe care o cumpăraţi, să fie de calitate, altfel nu se topeşte cum trebuie, are un gust cam fad şi nu ies nici biscuiţii prea frumoşi, ci sfărâmicioşi.


Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu