vineri, 22 iunie 2012

Un fel de macarons...

Vă las pentru o săptămână sau două în compania unui desert mai.... ciudat! Un fel de macarons... dar nu prea! Oricum ar fi, înainte să prezint reţeta vă urez vacanţă plăcută şi spor la gătit!



Pentru vreo 10-12 macarons cu cacaoa şi cremă de ciocolată cu trandafir, aveţi nevoie de:

- 3 albuşuri de ouă, la temperatura camerei
- 80 g de făină de migdale (eu am cumpărat migdale întregi, le-am măcinat, apoi le-am dat prin blender)
- 120 g zahăr pudră
- 60 g zahăr
- un vărf de cuţit de sare
- 50 g cacaoa

Pentru cremă aveţi nevoie de:

- jumătate de ciocolată amăruie
- o bucăţică (aprox. jumătate de lingură) de unt
- sirop de la dulceaţa de trandafiri

Preparare:

Albuşurile se bat spumă, împreună cu sarea şi cele 60 g zahăr. Separat, într-un bol se amestecă făina de migdale cu zahărul şi cacaoa. După ce s-au bătut bine albuşurile, că dacă întoarceţi castronul nu se varsă, adăugaţi făina de migdale şi amestecaţi cu o spatulă, prin răsucire.
Puneţi compoziţia într-un şpriţ şi formaţi macarons pe o tavă tapetat (cu hărtie de copt).
Lăsaţi aproximativ 15 minute la cuptor.

Pentru cremă, topiţi ciocolata împreună cu untul şi adăugaţi la final sirop din dulceaţa de trandafiri (după gust). Aşteptaţi să se răcească macaronşii pentru a pune crema.

Sinceră să fiu, nu mi-au ieşit nişte macaronşi prea arătoşi, nu am fost prea mulţumită de aspectul lor fizic, însă e prima încercare şi au fost chiar foarte gustoşi.




 Vacanţă plăcută şi ne vedem peste câteva zile...săptămâni.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu