miercuri, 14 septembrie 2011

Fursecuri Super Yammy

Am prins un moment de mă plictisesc de moarte şi am zis să fac repede nişte fursecuri. De fapt aveam alte ocupaţii, poate mai urgente, dar nu prea atrăgătoare şi am zis să îmi umplu timpul cu altceva...
Aşa că am făcut fursecurile astea, care apropo, se fac fooooooooarte rapid şi uşor şi sunt şi foarte gustoase. Sunt ideale ca şi gustare sau dimineaţa împreuna cu o ceaşcă de ceai ori de cafea. Şi miros excepţional!
Acum o să postez doar câteva poze cu bunătăţile astea, nu am timp să scriu şi reţeta, deja e târziu şi am amânat suficient de mult studiul...

Pot doar să vă spun că îmi pare rău că vedeţi doar pozele şi că nu puteţi simţi şi mirosul!!!
Aşa că ENJOY!!!!


 

Promit că revin mâine cu reţeta şi cu alte detalii, acum chiar sunt în mare criză de timp! Vă pup dulce!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu