miercuri, 8 mai 2013

Pui umplut, la cuptor

De fiecare dată când plec la facultate, mama mea dragă pregăteşte cu mult suflet bucate alese! Ca să aibă fata ce mânca.... Deşi se chinuie mult şi trudeşte toată ziua, tot ce face iese atât de bun şi de gustos: se vede că le face cu mult drag şi multă iubire!
Deşi până acum nu prea am prezentat aici pacheţelul meu cu mâncărică pentru capitală, azi nu am putut rezista unei frumuseţi de pui copt! Aşa că l-am fotografiat repede, înainte să ajungă în caserolă şi am zis să îl pun şi aici, împreună cu reţeta. Reţetă care e tare, tare simplă!


Aveţi nevoie de:

- câţiva cartofi noi
- ciupercuţe
- morcov
- măr
- sare şi piper
- unt
- ghimbir măcinat
- un pui

Preparare:

Spălaţi puiul bine, tăiaţi şi spălaţi şi legumele şi fructele. Tăiaţi cubuleţe mărul şi cartoful şi feliaţi ciupercile şi morcovul. Umpleţi puiul, adăugaţi legume şi fructe şi pe lângă, ungeţi bine grăsanul cu unt, presăraţi mirodenii peste tot şi înconjuraţi puiul cu legume!
Daţi la cuptor pentru mai bine de o oră şi aşteptaţi să se rumenească şi să devină gustos, gustos, gustos! E genial cu o salată verde, cu ceapă, ridichi şi păpădie!


E bun şi cu puţină smântânică în farfurie... E genial oricum! Cel mai gustos pui! Abia aştept unul de curte...
Mai am de aşteptat, dar nimic nu se compară cu găina crescută de bunica la ţară!


Abia aştept să mă înfrupt dintr-un copănel... cu un fir mare de ceapă alături... yummy! Şi înainte să mă desfăt cu o ciorbă de fasole acrită cu zarzăre... un adevărat festin culinar pregătit de cea mai devotată mămică!
Până una alta, spor la gătit! Şi la servit...



2 comentarii: